TOURISM AND INTERCULTURAL COMMUNICATION: INNOVATIVE ASPECT

  • Hanna Chepurda Cherkasy State Technological University
  • Larysa Chepurda Cherkasy State Technological University
Keywords: globalization of tourism business, intercultural communication in tourism, intercultural dialogue, intercultural interaction

Abstract

У статті розкрито роль міжкультурної комунікації в туризмі, визначено глобальні тенденції розвитку туризму, проаналізовано міжкультурну комунікацію у загальному понятійному змісті. Встановлено, що професійно-прикладна складова міжкультурної комунікації в туризмі виступає концептуальною основою туристичної діяльності. Вона створює передумови для налагодження взаємодії представників різних культур на початковому етапі і в подальшому плануванні, організації та здійсненні спільної професійної діяльності в туризмі. У статті досліджуються роль і місце міжкультурного діалогу на фактичному матеріалі аналізуються чинники, складові та компетентності міжкультурного діалогу, визначається вплив освіти, мови, культурних інститутів на розвиток досліджуваного феномена. Метою дослідження є виявлення інноваційних аспектів міжкультурної комунікації та її зв'язку з туризмом та індустрією гостинності. У статті робиться спроба розширити розуміння дискурсу стійкого та відповідального туризму на основі теоретичних та практичних здобутків, що відповідають теоретичному та прикладному характеру цього дослідження. Виходячи із сучасних праць та академічного погляду на сталий та відповідальний туризм, це дослідження залучає академічні знання та академічний підхід до подальших напрацювань у цьому напрямі. Методологія дослідження орієнтована на критичне академічне мислення, і прикладне, завдяки досвіду роботи авторів в туристичній індустрії, при оцінці розробки стратегій сталого розвитку туризму, що пов'язаний з міжкультурною комунікацією та моніторингом процесу її успішного застосування. Розглянуто концептуальне трактування туризму як діалогічної форми взаємодії культур.

References

Airey, D. (2014). From Here to Uncertainty. Tribe, J.; Wickens, E. (eds.). Critical Issues in Tourism Education. Proceedings of the 2014 Conference of the Association for Tourism in Higher Education. ATHE Publication No. 14. Buckinghamshire: Association for Tourism in Higher Education, 9-15.

Hofstede, G. (2011). Dimensionalizing Cultures: The Hofstede Model in Context. Online Readings in Psychology and Culture, 2(1). https://doi.org/10.9707/2307-0919.1014

Reynolds, D., Rahman, I., & Bradetich, S. (2014). Hotel managers’ perceptions of the value of diversity training: an empirical investigation. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 26(3), 426–446. https://doi.org/10.1108/IJCHM-02-2013-0079

RTD7 Conference: Responsible Tourism in Destinations, 1e4 October 2013. Cata-lunya, Barcelona. Retrieved 1.12.2013, from:http://www.accessibletourism.org/?i¼enat. en.events.1473.

Sheeran, P., & Webb, T. L. (2016). The Intention–Behavior Gap. Social and Personality Psychology Compass, 10(9), 503–518. https://doi.org/10.1111/spc3.12265

Article views: 49
PDF Downloads: 23
Published
2020-04-30
How to Cite
Chepurda, H., & Chepurda, L. (2020). TOURISM AND INTERCULTURAL COMMUNICATION: INNOVATIVE ASPECT. Innovations and Technologies in the Service Sphere and Food Industry, (1), 6-12. https://doi.org/10.24025/2708-4949.1.2020.203322